HJK lanseeraa kotiotteluissaan Samsung School of Rockin

Kampanja kantaa nimeä Samsung School of Rock ja kestää koko kauden, jonka päätteeksi valitaan paras veto. Jokaisessa kotiottelussa esiintyy yksi nuori bändi ja kyseisen koulun oppilailla on otteluun vapaa pääsy. Kampanja alkaa maanantaina 26.4. HJK-Haka -ottelussa, kun Finnair stadionilla kuullaan Oulunkylän yhteiskoulun rockia. 
 
– Stadionkeikkaa olisi nyt tarjolla uusille kyvyille, sanoo Stadionin kehitysjohtaja ja HJK:n keskikenttäpelaaja Aki Riihilahti.
– Haluamme tarjota katsojillemme lisää ohjelmaa ja samalla tavoitella pääkaupunkiseudun alueen nuoria hieman eri kulmalla kuin aikaisemmin. Pääasia on jalkapallo, mutta en minäkään kehtaa väittää, että kaikille katsojille riittäisi taiteelliseksi elämykseksi minun tai Pyry Kärkkäisen liukutaklaukset. 
 
Bändi esiintyy noin puoli tuntia ennen ottelun alkua ja tauolla. Kampanjassa on mukana myös Radio NRJ, joten parasta koululaisbändiä haetaan NRJ:n valtakunnallisella taajuudella koko jalkapallokauden ajan. Bändit voivat ilmoittautua kilpailuun osoitteessa: www.nrj.fi/hjk. Voittajayhtye pääsee esiintymään Radio NRJ:n Live -tapahtumaan ensi syksyllä. NRJ:n nettisivuilla voi myös katsoa otteluissa esiintyneiden bändien vetoja ja osallistua erilaisiin kilpailuihin.
Kampanjan pääkumppani Samsung näkee yhteistyössä hienon mahdollisuuden olla mukana tukemassa hauskaa koululaisten kykyjenetsintäkampanjaa. 
– Samsungin laajasta tuotevalikoimasta tähän kampanjaan poimittiin kohderyhmään mainiosti istuva tuplanäyttökamera, kertoo Samsungin Key Account Manager Jim Hakola.
Samsung School of Rock on osa HJK:n pitkäjänteistä tavoitetta elävöittää ottelutapahtumaa ja luoda yhteisöllisyyttä HJK:n edustusjoukkueen, HJK:n jäsenten ja pääkaupunkiseudun viihde/urheiluyleisön välillä.