HJK Shop uudistuu

Kevään kynnyksellä HJK luo uutta virinää myös kannattajatuotepalveluihin. 

Sebastian Sorsa - HJK Helsinki. Photo: @ HJK Media
Uudessa HJK Shopissa tullaan esittelemään Klubin hienoa historiaa. Sebastian Sorsa rokkaa Klubin vintage tuulitakkia 90-luvulta.

Uuden kaupan kipparina ja kehittäjänä aloittaa myös viestintätiimissä isoa vastuuta kantava Sebastian Sorsa. Taustavoimissa on vahvasti mukana myös Klubin kannattajien edustajia, jonka myötä tulevaisuuden kaupasta pyritään sorvaamaan yhteinen yhteisöllinen projekti.

HJK:n kaupallinen johtaja Sirja Luomaniemi näkee toimivan shopin mahdollisuudet.

– HJK Shopin puutteet on tiedostettu jo pitkään, ja nyt uuden kauden kynnyksellä on oikea hetki parantaa kaupan toimintaa. Kannattajatuotteet ovat tärkeä osa seuran markkinointia ja tärkeä asia sidosryhmillemme. Tämä on mahtava juttu, ja toivottavasti Klubin värit näkyvät jatkossa mahdollisimman monessa paikassa, Luomaniemi kertoo.

Pääosin Klubin sisältömarkkinointiin päivätöissään keskittyvä Sebastian Sorsa on kasaamassa taakseen voittavaa tiimiä, jonka on tarkoitus saada kannattajatuotteet vastaamaan paremmin sidosryhmien tarpeita. Seban mukaan toimintaa tullaan kehittämään askel askeleelta.

– Elämme hankalia aikoja, jolloin ihmisillä on huutava tarve saada väriä ja positiivista energiaa elämäänsä. Haluan karistaa pois kaiken negatiivisen ja puhua ennen kaikkea vahvan klubiyhteisön ja HJK-brändin tuomista vahvuuksista ja mitä mahdollisuuksia se tuo kannattajatuotekaupan kontekstissa.

– Tulemme panostamaan tuotteiden laatuun ja kiehtoviin tarinoihin niiden ympärillä. Tämä tarkoittaa panostuksia valikoimaan, markkinointiin ja myyntikanaviin kuitenkin niin, että vähemmän eeppistä on enemmän kuin paljon bulkkia. Meillä on hieno tiimi, jossa on intohimoista porukkaa ja olen varma, että onnistumme kaupan uudistamisessa, vaikka se onkin haastava projekti, Klubin entinen laitakiituri kuvailee.Uudistunut HJK Shop aukeaa maaliskuussa.