HJK Vastuullisuusseminaari kokosi Klubin yrityskumppanit yhteen

Torstaina 25.11. järjestetyssä seminaarissa kuultiin mielenkiintoisia ja inspiroivia puheenvuoroja HJK:n yrityskumppaneilta.

Aki Riihilahti, HJK Vastuullisuusseminaari 25.11.2021. Photo: © Pyry Pietiläinen
HJK:n toimitusjohtaja Aki Riihilahti

HJK kutsui kumppaniyrityksensä Fazer Experience -vierailukeskukseen keskustelemaan vastuullisuudesta osana urheilumarkkinointia ja yrityskumppanuuksia sekä huippu-urheilua ja liikuntatoimintaa. Mukaan ilmoittautui yli 40 HJK:n kumppaniyritystä.

HJK Vastuullisuusseminaari 25.11.2021. Photo: © Pyry Pietiläinen

– Oli todella hienoa nähdä miten aktiivisesti kumppanimme osallistuivat HJK Vastuullisuusseminaariin. Palaute seminaariin jälkeen on ollut erittäin hyvää, ja kysyntä tulevasta vastaavasta tapahtumasta suorastaan vaatii meitä ensi vuonna entistä isommin toteuttamaan kumppaneillemme vastaavan seminaarin, kertoo HJK:n myyntijohtaja Esko Villman.

Seminaarin avauspuheessa HJK:n toimitusjohtaja Aki Riihilahti kertoi vastuullisuuden ja tekojen tärkeydestä HJK:lle yhteistyössä yritysten kanssa. Fazer Makeisten toimitusjohtaja Tom Lindblad toivotti vieraat tervetulleiksi tapahtumapaikan isäntänä ja kertoi lyhyesti Fazerista ja heidän vastuullisuusteoistaan.

Tom Lindblad, HJK Vastuullisuusseminaari 25.11.2021. Photo: © Pyry Pietiläinen
Fazer Makeisten toimitusjohtaja Tom Lindblad toivotti tapahtumapaikan isäntänä vieraat tervetulleiksi.

Vastuullisuuskeskustelussa puheenvuorot kuultiin Grano Oy:n myynti- ja markkinointijohtajalta Mikko Mäkyseltä aiheesta ”Miten vastuullisuus näkyy markkinointiviestinnän tuottamisessa”. Lumme Energian myyntijohtaja Jani Pääkkönen kertoi aiheesta ”Kuinka rakentaa ympäristövastuuohjelma, jossa teot ovat sekä vastuullisia että kannattavia?” ja lopuksi Elisan VP Yritysvastuu Minna Kröger käsitteli puheenvuorossaan aihetta ”Digitalisaatiolla kestävä tulevaisuus”.

HJK Vastuullisuusseminaari 25.11.2021. Photo: © Pyry Pietiläinen
Granon myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Mäkynen kertoi, miten vastuullisuus näkyy markkinointiviestinnän tuottamisessa.

Business speed datingissä HJK:n kumppaniyritykset tapasivat toinen toisensa ja heidän tuli kertoa, miksi he ovat HJK:n kumppaneita ja mitä tuotteita tai palveluita voisivat tarjota toiselle keskusteluosapuolelle. Aikaa tähän oli muutama minuutti Speed dating -hengen mukaisesti. Kaikki osallistujat lähtivät rohkeasti mukaan keskustelemaan ja verkostoitumaan toistensa kanssa, eikä näille keskusteluille ollut tulla loppua, kun vauhtiin päästiin.

HJK Vastuullisuusseminaari 25.11.2021. Photo: © Pyry Pietiläinen
Suklaatasting ja suklaameditaatio oli elämyksellinen ja hieno ohjelmanumero, jossa irtaannuttiin päivän kiireisestä vauhdista ja nautittiin suussa sulavaa suklaata arvuutellen eri makuvaihtoehtoja.

– Haluan erityisesti myös kiittää kumppaneitamme Mikkoa Granolta, Jania Lumme Energialta, Minnaa Elisalta sekä tapahtumapaikan isäntäämme Tomia Fazerilta siitä, että nousitte kanssamme lavalle ja toitte mielenkiintoisia sekä inspiroivia näkökulmia puheenvuoroissanne osaksi HJK Vastuullisuusseminaaria, kiittää Esko Villman.

Seminaarin jälkeen vieraat siirtyivät iloisella ja positiivisella fiiliksellä Bolt Arenalle seuraamaan HJK:n upeaa 1-0 voittoa UEFA Europa Conference Leaguen lohkovaiheen ottelussa armenialaista Alashkert FC:tä vastaan. Ilta huipentui Gasellien konsertiin ja ilotulitukseen.

Lue lisää: Viimeistä viedään! – Katso kuvat »

Aki Riihilahti, HJK Vastuullisuusseminaari 25.11.2021. Photo: © Pyry Pietiläinen