HJK:lle kultaa ja hopeaa Vuoden Huipuissa



HJK:n viime vuoden markkinointikokonaisuus palkittiin Kultahuipulla Vuoden Huiput gaalassa torstai-iltana Dipolissa. Integroidun markkinointiviestinnän sarjan tuomaristo luonnehti Klubin kokonaisuutta seuraavasti: ”Mission impossible: suomalaisen jalkapalloseuran ja jalkapallokulttuurin nostaminen. Mahdoton muuttuu mahdolliseksi, kun markkinointiin kirjoitetaan koukuttava ja osallistava pelikirja, jossa myös yksittäiset juonenkäänteet häikäisevät oivaltavuudellaan”. 

– Kun HJK kilvoittelee arvostetussa markkinointialan kisassa tasaväkisesti sellaisten brändien kanssa kuin Nissan ja Hartwallin Jaffa ja vielä voittaa ne, ollaan oikealla tiellä. Urheiluseurana meidän resurssit on ihan eri planeetalta, mutta se mikä tehdään, tehdään hyvin, toteaa Sari Mikkonen-Mannila, HJK:n markkinointijohtaja. 

Kultahuipun lisäksi HJK pokkasi Hopeahuipun Printtisarjassa ”Kuningas”-ilmoituksella.

Grafian järjestämä Vuoden Huiput on Suomen merkittävin markkinointiviestinnän ja muotoilun kilpailu. Vuoden Huiput etsii luovia, uusia ja innovatiivisia ratkaisuja, jotka synnyttävät menestystä talouden ja kulttuurin alueilla.