HJK:n ”Kadonnut” on Vuoden aikakauslehtimainos

Aulis Rytkönen -rahaston mainos ”Kadonnut” on valittu vuoden parhaaksi aikakauslehtimainokseksi Aikakausmedian järjestämässä Edit-kilpailussa. Loppusuoralla kisassa Klubin rinnalla kamppailivat Fazerin ja Marimekon mainokset. HJK voitti kilpailun myös viime vuonna, jolloin Vuoden aikakauslehtimainokseksi valittiin “Töölön ihme”.

– Aulis Rytkönen -rahaston mainos on todella koskettanut ja herättänyt monia ihmisiä yhteiskunnan todellisuuteen. Mainoksen sanoma on, ettei yhdenkään juniorin harrastus saisi loppua taloudellisista syistä. Seuran pitkäaikainen yhteistyö A-lehtien kanssa mahdollistaa sen, että saamme asialle hyvän näkyvyyden laadukkaassa aikakauslehtiympäristössä“, toteaa HJK:n markkinointijohtaja Sari Mikkonen-Mannila.

Aulis Rytkönen -rahasto jakaa ensimmäiset stipendit tänä keväänä ja kaikki lahjoitukset ovat tervetulleita. Lahjoitukset käytetään lyhentämättömänä vähävaraisten junioreiden hyväksi vuosittaisin stipendein. Aulis Rytkönen -rahastoon voivat tehdä lahjoituksia yritykset ja yksityishenkilöt.

Tilinomistaja: Aulis Rytkönen rahasto
Tilinumero: 135130-134111
IBAN: FI27 1351 3000 1341 11
SWIFT/BIC: NDEAFIHH

 

Raadin perustelut:

Vuoden aikakauslehtimainos

Mainos: ”Kadonnut”. Mainostaja: HJK Helsinki. Mainostoimisto: Intohimotoimisto Cassius

“Voimakas tunnelma ja mielenkiintoinen kuva houkuttelevat pysähtymään mainoksen äärelle. Kuva ja teksti yhdessä muodostavat vaikuttavan kokonaisuuden, jossa lukijalle on jätetty tilaa oivaltaa mainoksen viesti. Toteutus on korkeatasoinen, ja mainos hyödyntää aikakauslehden kykyä kertoa pidempiä tarinoita. Laadukkaassa copyssa tarina kerrotaan koskettavasti sortumatta nyyhkytarinointiin tai selittelyyn.“

Kasto mainos tästä »