HJK:n kumppanuudet kasvussa

HJK:n yhteistyökumppaneiden määrä ja arvo ovat nousseet kaudesta 2013 kauden 2014 alkuun mennessä 20 %. Kausi on vasta alussa, joten myynti tulee vieläkin kasvamaan. Asiakastyytyväisyydestä kertoo se, että yli 90 % yhteistyökumppaneista on jatkanut yhteistyötään seuran kanssa. Yhteistyökumppanuudet ovat kasvaneet kaikissa tuotekategorioissa: markkinoinnillinen yhteistyö, ottelutapahtumat, junioreitten yhteistyö sekä yritystapahtumat ja hyvinvointipalvelut.

Myös HJK:n kausikorttimyynti on kehittynyt positiivisesti jo kaksi vuotta peräkkäin. Tänä vuonna kausikorttien myynti on kasvanut lähes 15 %.

Mainostajien Liiton sponsorointibarometrin (2013) mukaan mainostajien mielestä kiinnostavimmat sponsorointikohteet urheilussa ovat HJK ja Kimi Räikkönen.

Jalkapallo on noussut tuoreen Sponsorointi & urheilun arvomaailma -tutkimuksen mukaan (Taloustutkimus 2014) Suomen arvostetuimmaksi urheilulajiksi.