HJK:lle lisäpotkua markkinointiin

Tavoitteena on parantaa seuran palveluita, tehdä otteluista ja oheistapahtumista viihdyttävämpiä ja tuoda HJK edustusjoukkue lähemmäksi kaikkia HJK:n omia junioripelaajia ja kannattajia.
– Kaksi tärkeintä tehtäväämme ovat kaikkien HJK:laisten tavoittaminen ja ottelutapahtumien kehittäminen. Haluamme saada yleisön viihtymään HJK:n otteluissa heti kauden ensimmäisestä ottelusta alkaen parantamalla palveluita ja oheistapahtumia otteluiden ympärillä. Pyrimme tuomaan edustusjoukkueen lähemmäksi seuran faneja ja omia junioreita, Story Of Sports:in tuottaja Riku Riihilahti sanoo.
Uudistukset ovat jo vauhdissa, ja esimerkiksi Finnair Stadiumin ravintolapalvelut uudistuvat tänä vuonna merkittävästi.
– Olemme HJK:n puolelta erittäin tyytyväisiä markkinoinnin tehostumiseen ja ottelutapahtumien kehittämiseen koko seuran kattavaksi tapahtumaksi, HJK Oy:n toimitusjohtaja Kari Haapiainen sanoo.
Story Of Sports on TV-tuotantoon, urheilumarkkinointiin ja -konseptointiin ja tapahtumatuotantoon erikoistunut yritys. Sen muita asiakkaita ovat muun muassa Koripalloliitto, URHOtv ja Nike Finland.