DMP ja HJK yhteistyöhön

DMP on solminut yhteistyösopimuksen HJK:n kanssa. Kolmivuotinen sopimus kattaa kaudet 2013-2015.

Yhteistyö oli molempien osapuolien vahvan tahdon tulos. Kaksi omien alojensa ykköstä löysivät toisensa hedelmällisellä tavalla. “DMP oli meille luonteva vaihtoehto markkinoinnin tuotantojen kumppaniksi” toteaa HJK:ntoimitusjohtaja Kari Haapiainen. “Suomalaisessa jalkapallossa seuratasolla täysin uusi ja ottelutapahtumia elävöittävä 105 metriä pitkä led-laitamainosseinä on oiva esimerkki siitä, miten DMP pystyy huolehtimaan sekä perinteisistä että uusista, digitaalisista markkinointimme tuotannoista” jatkaa Haapiainen. “Urheilumarkkinointi osoittaa olevansa yhä relevantimpaa myös b-to-b -yrityksille kun yhteistyön rakentaa huolellisesti” sanoo puolestaan HJK:n myyntijohtaja Petri Reunala.

DMP:n puolella ollaan myös hyvillään sopimuksesta. Toimitusjohtaja Jyrki Narinen sekä markkinointijohtaja Ilkka Mattila ovat erityisen tyytyväisiä Klubin intohimoiseen asenteeseen sekä haluun löytää välineitä kumppanuuden tueksi. “Haluamme olla jatkossakin mukana voittajien kelkassa. HJK sopii hyvin DMP:n kumppanuuspalettiin yhdessä Pori Jazzin, Janne Korven sekä Levi World Cupin kanssa” sanailee Mattila.

HJK on Suomen suosituin jalkapalloseura, joka on 105-vuotisen historiansa aikana noussut viime vuosien neljän peräkkäisen mestaruutensa, 25. Suomen mestaruutensa ja 11 Suomen Cupin voittonsa ansiosta Suomen eittämättä parhaaksi joukkueeksi. DMP on Suomen johtava markkinoinnin toteuttaja, joka tuottaa markkinoinnin materiaalit printtinä ja diginä. DMP kuuluu Panostaja-konserniin.

Lisätiedot:
Myynti- ja markkinointijohtaja Ilkka Mattila, DMP, 0500 785 911
Myyntijohtaja Petri Reunala, HJK, 040 509 8097