HJK ykkönen myös medianäkyvyydessä

Tammikuusta lokakuuhun ulottunut mediaseuranta kertoo, että HJK näkyi Veikkausliigan seuroista ylivoimaisesti entinen sekä televisiossa että printtimediassa.
Kuluneella kaudella HJK:n näkyvyys televisiossa kasvoi kohinalla, sillä viime vuoden samaan aikaväliin verrattuna kasvua oli huikeat 30 prosenttia. Myös printtimedian tiimoilta näkyvyys kasvoi myös. Palstatilaa HJK sai yli 20 prosenttia enemmän viime vuoteen verrattuna. Tämän vuoden printtinäkyvyys vastaa yhteensä 134 tabloidikoon sanomalehtisivua.
– Kuluneen vuoden medianäkyvyyden luvut kertovat selvästi, että kiinnostus HJK:ta kohtaan on kovassa kasvussa. Kasvu on myös jatkunut monena vuonna perättäin, mikä on luonnollisesti erittäin hyvä merkki. Koko seura on hyvällä kehityksen tiellä, HJK:n toimitusjohtaja Kari Haapiainen sanoo.