HJK:n mainoksille menestystä kilpailuissa

HJK:n Töölön ihme palkittiin torstaina arvostetussa aikakauslehtien Edit-kilpailussa vuoden aikakauslehtimainokseksi 2013. Tuomaristo kuvaili Intohimotoimisto Cassiuksen toteuttamaa mainosta “yksinkertaisesti upeaksi”.

Tuomaristo perusteli valintaansa muun muassa näin: “Tämä mainos hyödyntää aikakauslehden ominaisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla. Sen viesti aukeaa helposti, mutta tarinaa jää miettimään pitkään. Katsoja löytää kuvasta aina vain lisää kiinnostavia yksityiskohtia. Mainoksessa kaikki elementit ovat kohdallaan. Se herättää keskustelua ja synnyttää dramatiikkaa.”

Menestystä tuli myös keskiviikon Vuoden huiput -kilpailussa, jossa kolme HJK:n mainosta (Töölön ihme, Väärä lahja ja otteluilmoitukset-sarja) palkittiin hopeahuippuina.