Petri Reunalasta HJK:n uusi myyntijohtaja

Uudessa työssään hän pääsee yhdistämään vahvan ammatillisen osaamisensa myyntityöstä huippu-urheiluun ja liikunnan- ja nuorisotyön edistämiseen.

– Minulle tämä on erinomainen tilaisuus ottaa uralla uusi suunta uudenlaisten haasteiden parissa. Urheilu ja erityisesti jalkapallo ovat aina olleet lähellä sydäntäni, vaikka ura liike-elämän maailmassa alkoikin jo 80-luvulla, Reunala sanoo.


Vuosituhannen alusta alkaen Reunala on toiminut Sanoma Newsin palveluksessa monipuolisissa tehtävissä. Ennen tuloaan HJK:hon, hän toimi myyntiryhmän päällikkönä Helsingin Sanomien mainos- ja mediatoimistotiimissä.
Uuden haasteen pariin uusi myyntijohtaja pääsee huhtikuussa juuri Veikkausliigan alun kynnyksellä. Työmaa tulee varmuudella nopeasti tutuksi, sillä näkemys tulevan työn haasteista on selkeä.
– HJK on seurana erittäin mielenkiintoisessa uudistumisen vaiheessa monella osa-alueella, ei pelkästään urheilullisella puolella. HJK haluaa olla myös organisaationa edelläkävijä kun siirrytään sponsorointikulttuurista kohden liikunta-, hyvinvointi- ja elämyskulttuuria.

– Klubilaisuus, jos mikä, herättää vahvoja tunteita ja yhteisöllisyyden tunnetta. Sen pohjalta haluamme luoda yritysasiakkaillemme mahdollisuuden monipuoliseen ja tulokselliseen yhteistyöhön. 

Myyntijohtajana aikaisemmin toiminut Marco Poulsen siirtyy Lippupiste Oy:n palvelukseen 1.4. alkaen.