mainos
HJK Helsinki - Helsingin Jalkapalloklubi | On vain yksi Klubi.

Uutiset

15.02.2019

Apu Juniori ja HJK lasten lukutaidon puolesta

Alakoululaisten ajankohtaislehti Apu Juniori ja HJK:n junioritoiminta aloittavat yhteistyön. Sen tavoitteena on kannustaa lapsia lukemaan ja liikkumaan sekä tukea samalla HJK:n juniorijoukkueiden toimintaa.

Yhteistyö tarkoittaa, että HJK:n juniorijoukkueilla on mahdollisuus ansaita rahaa myymällä Apu Juniorin tilauksia. Jokaisesta myydystä Apu Juniori -lehden vuosikerrasta tilitetään puolet suoraan junioritoimintaan, joukkueiden hyväksi. Kampanja kestää maaliskuun ajan.

Yhteistyö pitää sisällään myös erilaisia tempauksia ja sisältöjä Apu Juniori -lehdessä. Liikunnalla on positiivisia vaikutuksia lapsen kehitykseen ja se edistää tutkimusten mukaan myös lapsen lukutaitoa.

– Haluamme tehdä konkreettisia tekoja lukemisen edistämiseksi. Yhteistyössä HJK:n junioritoiminnan kanssa voimme kannustaa lapsia liikunnan ohella myös lukuharrastuksen pariin, sanoo Avun ja Apu Juniorin päätoimittaja Marja Aarnipuro.

– Liikutamme HJK ry:ssä yli 4 500 lasta ja nuorta viikoittain ja meille on tärkeää, että mahdollisimman moni pääsee harrastamaan jalkapalloa sekä liikuntaa. Viime vuosien aikana tavoitteellisen ja laadukkaan toiminnan kustannukset ovat nousseet ja tavoitteenamme on, ettei jalkapallon harrastaminen loppuisi taloudellisista syistä. Tähän tarvitsemme eri sidosryhmien ja yhteistyökumppanien apua. On hienoa, että Apu Juniori lähtee auttamaan ja tukemaan joukkueiden varainhankintaa yhteistyön merkeissä. Lasten ja nuorten hyvinvointi ja sitä kautta positiiviset vaikutukset yhteiskuntaan ovat meille molemmille tärkeitä arvoja toiminnassamme, kertoo HJK ry:n toiminnanjohtaja Timo Muurinen.

Lisätietoja:

A-lehdet Oy, Chief Marketing Officer, Terhi Hauskamaa, terhi.hauskamaa@a-lehdet.fi, 050 4144 260
HJK ry, toiminnanjohtaja, Timo Muurinen, timo.muurinen@hjk.fi, 050 543 8082


Apu Juniori on tammikuussa lanseerattu, joka toinen viikko ilmestyvä, ajankohtaislehti alakoululaisille. Lehden tavoitteena on lasten lukutaidon vaaliminen. Jokainen numero kertoo uutisista ja ilmiöistä selkeällä, totuudenmukaisella ja viihdyttävällä tavalla.

A-lehdet on rohkea ja uudistuva sisältötalo, joka on kasvanut mediasta digitaalisen kaupankäynnin ja vaikuttamisen edelläkävijäksi. A-lehdet-konsernin muodostavat perheyritys A-lehdet Oy ja sen tytär- ja osakkuusyhtiöt Finnish Design Shop, Hyvinvoinnin Tavaratalo Oy ja Genero Oy. Konsernin liikevaihto oli viime vuonna 102,5 miljoonaa euroa.

Helsingin Jalkapalloklubi eli HJK on yksi perinteisimmistä ja menestyksekkäimmistä urheiluseuroista Suomessa. HJK on johtava kotimainen ja suosituin jalkapalloseura, joka on tehnyt jo yli 100 vuotta pitkäjänteistä ja määrätietoista työtä suomalaisen jalkapalloilun kehittämiseksi. HJK:n toiminta-alueeseen kuuluu jalkapalloa alle kouluikäisten iltapäiväkerhoista aina naisten ja miesten pääsarjatasoille asti.

HJK Kausari 2019 myynnissä nyt!

Lisää uutisia

Tämä sivusto käyttää evästeitä palveluiden toimittamisessa, mainosten personoinnissa ja liikenteen analysoinnissa. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Lisää tietoa tästä ».