HJK:n kotistadionin Bolt Arenan ravintolapalvelut uudistuvat tulevaksi kaudeksi
HJK kiittää Kim Mikkolan tiimiä ja toivottaa menestystä KotKot-ravintolaketjun kansainvälistymiseen. Keskustelut Bolt Arenan uudesta ravintolatoimijasta ovat käynnissä.
Kauden 2022 alussa Bolt Arenan ravintolapalveluiden tarjoamisesta vetovastuun otti ravintoloitsija Kim Mikkola tiimeineen.
Tulevalla kaudella ravintolapalveluiden vetovastuu siirtyy Mikkolan tiimiltä eteenpäin uudelle toimijalle.
– Olemme erittäin kiitollisia, että saimme olla mukana kehittämässä ja tuottamassa Bolt Arenan ravintolapalveluita pandemian jälkeisenä aikana. Yleisön käsinkosketeltava innostus päästä urheilutapahtumiin pitkän tauon jälkeen oli inspiroiva kokemus. Vuoden 2023 aikana me siirrymme eteenpäin ja luovutamme kapulan uudelle toimijalle keskittyessämme itse seuraavaksi KotKot-ravintolaketjumme kansainvälistymiseen, kertoo ravintoloitsija Kim Mikkola.
Uuden toimijan kartoittaminen on jo käynnissä.
– Kiitämme Mikkolan tiimiä ja toivotamme menestystä maailman valloitukseen. Stadionyhtiö käy parhaillaan keskusteluja uusien mahdollisten operaattorien kanssa. Bolt Arena tarjoaa uudelle ravintola- ja kioskitoimijalle erinomaisia mahdollisuuksia erilaisten tapahtumien yhteydessä, HJK:n kaupallinen johtaja Sirja Luomaniemi kertoo.
HJK haluaa parantaa ottelutapahtumaa ja sen oheispalveluita yleisöä ja kannattajia varten. Yhteisöltämme tullut palaute on ollut tärkeässä asemassa.
– Tiedostamme ottelutapahtuman ja oheispalveluiden haasteet. Toivomme avointa palautetta myös tulevaisuudessa. Vain niin pääsemme lopulta haluttuihin tavoitteisiin, Luomaniemi painottaa.
HJK tiedottaa ravintolapalveluiden uudistuksista, kun uusi kokonaisuus on saatu mallinnettua ja sovittua. Tavoitteena on saada ratkaisu aikaan ennen kauden alkua. Tarkoitus ei ole kuitenkaan hätiköidä, vaan HJK tähtää kestäviin ja toimiviin ratkaisuihin, vaikka se tarkoittaisikin esimerkiksi rajallisia palveluita kauden alussa.