adidas on all in

HJK:n pääyhteistyökumppani adidas lanseeraa kaikkien aikojen suurimman kansainvälisen brändikampanjansa. Kampanjassa yhdistyvät ensimmäistä kertaa kaikki adidaksen osa-alueet urheilusta musiikkiin ja muotiin.

– Viimeisen kymmenen vuoden aikana olemme menestyksekkäästi rakentaneet kaksi erillistä tuotedivisioonaa: adidas Sport Performancen sekä adidas Sport Stylen. Nyt saamme ensimmäistä kertaa ylpeinä esitellä tuotemerkin kokonaisuuden ja laajuuden yhden ja saman katon alla – jalkapallokentältä catwalkille, stadionilta kadulle ja konserttilavalta skeittirampille, sanoo Jarno Kukila, adidas Suomen markkinointipäällikkö.
Kampanja perustuu puolen minuutin ja minuutin pituisiin, televisioon ja elokuvateattereihin tarkoitettuihin mainoselokuviin. Elokuvat julkistetaan maailmanlaajuisesti 16.maaliskuuta.
Tsekkaa elokuvat adidaksen viralliselta YouTube-kanavalta: www.youtube.com/adidas
 
adidas tarjoaa faneilleen päivittäin ainutlaatuista sisältöä esimerkiksi Facebookissa, www.facebook.com/adidas. Siellä tullaan näkemään uusia tuotteita, eksklusiivista elokuvamateriaalia sekä kansainvälisiä brändilähettiläitä, joita ovat muun muassa Lionel Messi, Katy Perry, Derrick Rose, Caroline Wozniacki, Jeremy Scott sekä B.O.B.
Suomesta mukana kampanjassa ovat muun muassa HJK-hyökkääjä Teemu Pukki, rullalautailija Wille Mäkelä, koripalloilija Petteri Koponen sekä tanssija Laura Allonen. Yhteistä kaikille on heidän vahva intohimonsa siihen mitä he tekevät – lajista riippumatta.
adidaksen uusi nettisivusto lanseerataan 16. huhtikuuta: www.news.adidas.com
adidaksen virallinen YouTube -kanava: www.youtube.com/adidas
adidaksen virallinen Facebook-sivusto: www.facebook.com/adidas