Mestarit lyövät hynttyyt yhteen

Helsingin Jalkapalloklubi on solminut pitkäkestoisen yhteistyösopimuksen viestintätoimisto Republic of Communicationsin kanssa. Yhteistyön tavoitteena on tehdä menestysseurasta entistä merkityksellisempi toimija omalle yhteisölleen, yhteistyökumppaneilleen ja pääkaupunkiseudun perheille. Yhteistyön alkuvaiheessa keskitytään erityisesti HJK:n tuote- ja palvelukehitykseen sekä yhteistyökumppanuuksien kehittämiseen ja uusien kaupallisten konseptien luomiseen. Lisäksi Republic of Communications tukee HJK:ta viestinnän ja mainonnan toteuttamisessa.

HJK on 29-kertainen Suomen mestari miesten jalkapallossa. Republic of Communications on valittu Vuoden toimisto -äänestyksessä Suomen parhaaksi viestintätoimistoksi kahtena edellisvuonna. Se tunnetaan Suomen ensimmäisenä ja johtavana kaupallisen viestinnän toimistona, jonka yhtenä erikoisalana on urheilu-PR.

– HJK on viimeisen kymmenen vuoden aikana menestynyt urheilullisesti ja taloudellisesti paremmin kuin koskaan. Haluamme myös viestinnässä ja markkinoinnissa ottaa seuraavan askeleen. Tärkeinä tavoitteina ensi kaudella ovat ottelutapahtuman asiakaskokemuksen kehittäminen ja yleisömäärien kasvattaminen. Yhteistyö kaksi kertaa peräkkäin Vuoden Toimistoksi valitun Republic of Communicationsin kanssa antaa mahdollisuuden tuottaa entistä enemmän laadukasta ja mielenkiintoista sisältöä kasvaviin tarpeisiimme. Yhteistyön tavoitteena on myös luoda yhteistyökumppaneillemme entistä vaikuttavampia kaupallisia konsepteja. Tästä on hyvä lähteä uudella innolla tulevaan kauteen, kertoo HJK:n mediapäällikkö Jupe Väre.

– HJK on yksi tunnetuimmista suomalaista urheilubrändeistä, joka tekee päivittäin merkityksellistä työtä lasten, nuorten, perheiden ja huippu-urheilun parissa. On meille suuri kunnia, että HJK halusi juuri Republicin kumppanikseen kehittämään toimintaansa. Haluamme olla auttamassa seuraa kohti Pohjoismaisen suurseuran asemaa ja maamme houkuttelevimmaksi kohteeksi niin katsojille kuin yhteistyökumppaneillekin. Klubin rooli maamme ykkösseurana on toimia edelläkävijänä ja esimerkkinä paitsi kentällä, myös kaupallisena toimijana, sanoo urheilu-PR:n johtava viestintäkonsultti Vili Nurmi Republicilta.

Republic of Communications on vuonna 2009 perustettu, Suomen ensimmäinen ja johtava kaupalliseen viestintään erikoistunut toimisto. Republic of Communications on valittu kaksi kertaa peräkkäin Vuoden Toimistoksi Suomessa. Toimisto tekee yhteistyötä muun muassa Huawein, PlayStationin, Suunnon ja VR:n kanssa.

Lisätiedot:
Jupe Väre, HJK Helsinki, mediapäällikkö, 040 595 9297, [email protected]
Vili Nurmi, Republic of Communications, Urheilu PR:n johtava viestintäkonsultti, 050 910 6477, [email protected]