HJK:lle mitali myös markkinointialan ammattilaisilta
”Arvostan tämän palkinnon korkealle. Yhtälailla kuin kentällä, myös täällä toimistolla on pyrittävä tekemisessä huippulaatuun. Kun ollaan tällä lailla samalla viivalla McDonaldsin tai Valion kaltaisten toimijoiden kanssa laadussa ja ideoissa, ollaan oikealla tiellä”, toteaa helmikuussa yritysmaailmasta Klubin markkinointijohtajaksi siirtynyt Sari Mikkonen-Mannila.
Ilmoituksen on toteuttanut mainostoimisto TBWA. Se levisi vilkkaasti myös sosiaalisessa mediassa suomalaisten jalkapallofanien yhtyessä kiitoksiin Kuninkaalle. Kaikki palkitut ja short-listalle päässeet ilmoitukset ovat esillä tämän päivän Kauppalehdessä.
MARK Suomen Markkinointiliitto on toiminut Kultajyvä-kilpailun järjestäjänä jo vuodesta 1966. Kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin ja palkita parasta suomalaista printtimainontaa – ilmoituksia ja julisteita. Kilpailussa palkitaan isoja ideoita, jotka ovat kunniaksi niin työn tekijöille kuin teettäjille. Kilpailun vuosittain vaihtuva tuomaristo koostuu mainos-, media- ja markkinointialan ammattilaisista.
”MARK haluaa korostaa markkinoinnin merkitystä liiketoiminnan menestystekijänä. Markkinointiviestinnällä on tässä iso rooli ja tehtävä. Kultajyvä-kilpailun tavoitteena on nostaa kansallisen suunnittelun tasoa ja palkita isoja ideoita, jotka ovat kunniaksi niin työn tekijöille kuin teettäjille”, tiivistää MARK:in toimitusjohtaja Lauri Sipilä Kultajyvä-kilpailun lähtökohtia ja tavoitteita.