HJK:n markkinoinnille hieno palkinto Urheilugaalassa
Raati perusteli valintaa mm. seuraavasti: Pitkäjänteinen markkinointi kasvattanut yleisömääriä Veikkausliigassa sekä samalla vahvistanut koko lajin asemaa Suomessa, onnistui neuvottelemaan maailmankuulun FC Barcelonan (ESP) elokuussa Helsingin olympiastadionille ystävyysotteluun, jonka tuotot käytettiin juniorihallin rakentamiseen.
Maailman menestyneimmissä yrityksissä markkinointi on tärkeä osa liiketoimintastrategiaa. Se ei ole tukitoiminto tai sarja erilaisia temppuja.
Meillä HJK:ssa markkinointi on strateginen johtotason asia. Teemme työtä analyyttisesti ja systemaattisesti ja tavoitteet ja mittarit ovat tiukat, niin kuin pitääkin. Me halutaan olla joka päivä parempia ja tämä työ jatkuu heti huomenaamulla.
Minä ja Aki ollaan täällä lavalla, mutta kiitos tästä palkinnosta kuuluu monelle taholle:
On vain yksi Klubi!