Sinebrychoff yhteistyöhön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa
Sinebrychoff aloittaa markkinointiyhteistyön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa. Sinebrychoffin ja HJK:n yhteistyön tavoitteena on kehittää stadionin viihtyvyyttä ja vauhdittaa HJK:n matkaa EURO-peleihin. Yhteistyöbrändinä toimii Carlsberg-olut, joka on kansainvälisillä areenoilla tukenut näkyvästi huippujalkapalloilua jo 1970-luvulta saakka.
-Tämä on meille merkittävä yhteistyösopimus vahvasti jalkapalloon panostavan toimijan kanssa, ja aktiivinen osa stadionin, tapahtumien ja asiakaskokemuksen kehittämissuunnitelmaa, sanoo HJK:n ja Sonera Stadiumin toimitusjohtaja Aki Riihilahti.
Yhteistyöhön kuuluvat muun muassa Carlsbergin näkyvyys HJK:n pelipaidassa ja Sonera Stadiumilla ja anniskelumyynti stadionin palvelupisteissä, joiden määrää ja valikoimaa aiotaan lisätä yhteistyön myötä. Myös Sinebrychoffin Suomessa valmistama virvoitusjuoma Coca-Cola on jatkossa näkyvästi mukana stadionilla.
-Jalkapallo luo suuria elämyksiä ja kokoaa ihmisiä yhteen. Panostamme anniskelutilojen viihtyvyyteen ja teemme ottelutapahtumista monipuolisempia ja sosiaalisempia erilaisten promootioiden ja tapahtumien avulla. Omalta osaltamme haluamme olla mukana siivittämässä HJK:ta kohti kansainvälistä menestystä, kertoo Sinebrychoffin markkinointijohtaja Kirsi Räikkönen.
Carlsberg on toiminut kansainvälisesti jalkapalloilun yhteistyökumppanina jo kymmeniä vuosia, olut on ollut muun muassa FC Liverpoolin sponsorina – yhteistyö on yksi urheiluhistorian pisimpiä. Carlsberg on myös tällä hetkellä yksi Englannin Valioliigan ja jalkapallon EM-kisojen pääyhteistyökumppaneista.